.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهادات خانه صنعت ومعدن مازندران برای برنامه ششم توسعه

 شمال نیوز: رییس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران در جمع اعضای مجمع خانه صنعت، معدن وتجارت استان متشکل ازاعضای هیئت مدیره انجمنهای وابسته به پیشنهادات این تشکل برای برنامه ششم توسعه در حوزه تولید اشاره و اظهار کرد: اهداف اصلی در برنامه ششم کاهش نابرابری استانها و ایجاد توازن منطقه ای می باشد همچنین در این برنامه به نقش هر چه بیشتر استانها و واگذاری اختیارات افزون تر به مناطق و خروج از تمرکز تاکید دارد هندوئی افزود؛ بخش خصوصی و تخصصی تولید باید با وقوف والتفات به این مهم، باارائه پیشنهادات و راهکارهای خود در این راستا به کمیته های پیش بینی شده در استان با رایزنی و مذاکره با مقامات و مسوولین کشور و نمایندگان مجلس گام بر دارد.

داریوش هندوئی ادامه داد؛ بهمین منظور خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران با همفکری و هم افزایی انجمنهای تخصصی وابسته موارد پیشنهادی مبسوطی را تدوین و ارائه نموده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد؛ الزام دولت به جبران عقب ماندگی های تولیدی، ایجاد صنایع مادر و توجه به ایجاد شهرکهای صنعتی، صنایع دریایی، معدنی و ایجاد منطقه آزاد تجاری از اهم این موارد بود.

وی مشارکت هرچه بیشتر و قانونمندی تشکلها در کمیته ها و کارگروههای تخصصی کشوری و استانی، تشکیل کمیته ویژه تولید به ریاست استانداران با دارابودن اختیارات هیئت وزیران را خواسته جدی این تشکل خواند. تعدیل نرخ سودبانکی و یا لحاظ کردن یارانه سود بانکی و حذف مالیات بر ارزش افزوده برای حوزه تولید و قانونمندشدن کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استانها و زنجیره تکمیلی آن در مرکز، انتظار تشکلهای بخش خصوصی می باشد که امیدواریم در برنامه ششم گنجانده شود.

هندوئی همچنین اعلام کرد؛  پیشنهاد کردیم بخشی از مفاد برنامه پنجم به برنامه ششم تعمیم و تسری یابد که از آن جمله می توان به ابقاء تشکیل شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ادامه فعالیت و سیاستهای صندوق توسعه ملی، پیاده سازی قانون بهبود فضای کسب و کار، مدیریت یکپارچه و ایجاد پنجره واحد صنعتی و معدنی اشاره کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.